ايمپورت كردن اطلاعات در WHMCS

ايمپورت كردن اطلاعات ساير سيستم ها به whmcs:

شما مي توانيد با استفاده از اسكريپت هاي خودكاري كه whmcs براي ساير سيستم ها نوشته است به راحتي از سيستم قديم خود به سيستم جديد نقل مكان كنيد اسكريپت هايي كه در حال حاضر آماده هستند:

 

  • Modernbill V4.4.x & V5
  • ClientExec V3 & V4
  • WHMAutoPilot V3.x
  • AWBS V2.5 or later
  • Lpanel V1.7 or later
  • WhoisCart V2.2.x
  • AccountLab Plus V2.8.x
  • Kayako V3
اين اسكريپت ها را مي توانيد از سايت اصلي تهيه نماييد: لينك
 

افزودن مشتري به سيستم

براي افزودن مشتريان خود به صورتي دستي به سيستم مراحل زير را انجام دهيد:

از منوي مشتريان گزينه افزودن مشتري جديد را كليك نماييد، فيلدهاي ضروري تنها نام، نام خانوداگي، ايميل و رمز عبور مي باشد پس از وارد كردن  اين موارد كليد افزودن را بزنيد.

بعد از اينكه مشتري اضافه شد مي توانيد محصولات مورد نظر را براي مشتري اضافه نماييد:

  1. در صفحه پروفايل مشتري روي گزينه "افزودن سفارش جديد" كليك نماييد.
  2. محصول مورد نظر و روش پرداخت را انتخاب نماييد
  3. در صورتي كه محصول همراه با دامنه بوده است آن را وارد نماييد. در صورتي كه دامنه توسط شما ثبت شده است گزينه ثبت را انتخاب نماييد
  4. دقت نماييد در صورتي كه نمي خواهيد مشتري از وارد كردن سفارش باخبر شود تيك هاي مربوط به ارسال سفارش و فاكتور را برداريد
  5. وضعيت سفارش را روي فعال تنظيم نماييد و سفارش را تاييد نماييد
  6. در اين مرحله بايد وضعيت سررسيد محصول اضافه شده را بعد از ذخيره تنظيم نماييد به صورت پيشفرض تاريخ بر اساس زمان ثبت سفارش در سيستم مي باشد. تاريخ سررسيد را به تاريخ مورد نظر ويرايش كرده در صورتي كه محصول هاست بوده و شما گزينه خودكار ساختن را فعال كرده ايد سرور مرتبط با يوزر را انتخاب كرده و يوزر و پسورد هاست مشتري را در محل مرتبط وارد نماييد.

افزودن دستي دامنه به سيستم

براي افزودن دامنه بدون محصول ديگري بايد مراحل زير را انجام دهيد:

  1. در صفحه پروفايل مشتريان گزينه "افزودن سفارش جديد" بزنيد
  2. در قسمت انتخاب محصول روي گزينه خالي تنظيم نماييد
  3. نوع چرخه پرداخت را بر روي ماهانه تنظيم نماييد
  4. دامنه را در قسمت دامنه وارد نموده و نوع سفارش را بر روي ثبت قرار دهيد (حتي اگر ثبت امروز نبوده)
  5. سالي كه نياز هست فاكتور براي تمديد دامنه ايجاد شود را وارد نماييد
  6. دقت نماييد اگر نمي خواهيد به مشتري ايميل ارسال شود تيك گزينه هاي سفارش جديد و فاكتور را برداريد
  7. وضعيت سفارش را روي فعال تنظيم نموده و ذخيره نماييد
  8. دقت نماييد در اين مرحله تاريخ دقيق انقضا و همچنين تاريخ سررسيد را طبق زمان بندي اصلي تنظيم نماييد

افزودن مشتريان هاست سي پنل به صورت خودكار

با استفاده از اسكريپت خودكار مي توانيد تمام مشترياني كه بر روي سرور شما هاست دارند را به سيستم whmcs اضافه نماييد براي اينكار در محيط ادمين وارد صفحه ايمپورت CPanel/WHM Import شويد و مراحل را دنبال نماييد.

  • ایمپورت whmcs, گروه طراحی چت روم, چت روم, آموزش های whmcs
  • 212 کاربر این مقاله را مفید می دانند
آیا این پاسخ مفید بود؟

مقالات مرتبط

ارتقا امنیت whmcs و قالب!!!

در زیر می توانید عملیاتی را برای ارتقا سطح امنیت whmcs‌خود انجام دهید انتقال پوشه های...

مشكلات متداول در whmcs و راه حل ها

خطاهاي متداول قيمت هاي سبد خريد با قيمت هاي وارد شده در ادمين متفاوت است: در صورتي كه در ادمين...

سیستم مورد نیاز برای نصب WHMCS

در صورتی که برای مدیریت کسب و کار و کاربران خود نیاز به نصب WHMCS  دارید و نیاز به دانستن پیش...